Wednesday, August 10, 2011

Thinking Of You



Salam...

Selamat Pagi ...emmm..kenapa dengan aku yerk hari ni..tetiba rasa teringin sangat menghantar mesej buat seseorang sahabat..lama sudah aku tidak bertanya khabar tentangnya..tak tahu nak watpe..just thinking about him lately...masih marah padaku??bencikan aku??salahkan aku ??hahaha..macam2 aku pikir,,teruk sangat ke kesalahan yang aku lakukan hingga perlu dia senyap seribu bahasa,,atau aku yang ego tidak mengaku kesalahan sendiri..entah yerk.. rase janggal plak bile pikirkan hal ni...hahaha,,pembawakan emosi kot..ohh ya..sayangnya aku xdapat menjalankan puasa sejak selasa ritu..herm..bila teringat yang keuzuran yang tuhan beri hambanya yang bergelar hawa ini merupakan satu hikmah,,takla rasa sedih sangat..huhuu...eh..berbalik tentang perasaan yang sedang bermain ini..aku punya sebab mengapa menidakkan perasaan aku,,sebab aku kena jaga langkah dan hati aku..sebab wanita kan mudah cair,,sebab tue aku keras macam batu..hahaha,,bukan aku xsedar kelebihan yang ada pada seseorang itu,,betapa tinggi keikhlasannya terhadap aku..namun andai belum berupaya mengambilku sebagai suri dihatinya...biarlah perasaan itu tersemat dihati sahaja..jodoh itu telah Allah titipkan buat hambanya....aku tahu pahit untuk ditelan,,namun jika ini mampu untuk terus aku pegang pada prinsipku..bukankah berbaloi..kadang2 nafsu memang berusaha menerobos hati kita.. aku tidak ingin merasa gundah setelah alpa akan tindakan sendiri,,justeru itu,,biar aku sendirian di sini menanti saat masa akan muncul kebahagiaan itu buatku..aku tetap bahagia di sini bersama keluarga dan rakan baikku..belajarlah memahami,,belajarlah mengerti...disamping itu aku juga akan cuba memahami tingkahmu,,sikapmu jelas hanya ingin melindungi,,aku sedar namun kadang2 aku merasakan ia seakan hilangnya sebuah kepercayaan yang aku harap2kan dalam satu persahabatan ..apa yang luar biasa aku takkan mudah aku pamerkan...sebab aku bukan mudah menunjukkan apa yang aku rasa dan itu sudah pasti membingungkan orang yang cuba ingin memahamiku secara mendalam..salam rindu buat sahabatku..moga sihat disamping keluarga tersayang..andai tuhan dah tetapkan ,,InsyaAllah yang terbaek seperti yang kita harapkan...be tough and heppy eva after(^_^)

coretan hari-hariku...

1 comment: