Saturday, November 13, 2010

Hari Sabtu..



Salam...

Sabtu:
7.30 a.m
-Aku mengambil Muet Test untuk kali ketiga,,,moga2 kali ini ,,band lebih baik dari sebelom nih,,InsyaAllah..
1.00 p.m
-Hantar member ke bustand tok pulang ke kg,,thank blanjer makan..hehe~
3.00p.m
-tiba dirumah,,mak xde,,terkejut my little bro,poji balik kg,,aik da cuti study week rupenye..
-adk ckp mak g klinik xsihat,,aik,semalam sebelom aku pulang ke Uthm mak sihat jek,,pg td mak penin2 n batuk2.Abg n ayah bwak mak g klinik.
5.00 p.m
-g pekan belikan biskut tok mak,mudahkan mak tok makan ubat.
-suasana pekan agak cuak gak tgk mendong dan angin kencang,,beberapa payung gerai tepi jalan terbang dipukul angin kencang.
-sampai rumah hujan turun berserta guruh.
7.00p.m
-selesai solat,lihat tiada lauk untuk dimakan,tian tgk mak xlarat,,aku pon masak la ape yg ade,,kentang sambal with ikan pekasam,,sedap gak..haha~tp dgn xsengaja,,terluka diri sendiri,,potong kentang pon leh luka tgn,,hai...bertuah tol,,nseb bek adk tlg..kijer memasak selesai dengan segera.hehe~thanks' adik..
9.00p.m
-selesai makan,tgk majalah 3..MasyaAllah,,teruknya kejadian gunung merapi,sgt berani wartawan tv3 tue,,mencabar jugak.
-Ayah da risau samada selamat aku ke Indon bulan depan,InsyaAllah dengan izin Allah,aku akan jaga diri dan dilindungiNya hendakNya.

Moga hari ini lebih baik dari hari semalam dan hari esok lebih baikk dr hari ini,Mak,,semoga sihat kembali,,moga sakit mak ini hanyalah sebagai penawar dosa..ujian Allah buat kita yang Alpa akan nikmatNya..So,,nite semua,,,selamat Malam..

coretan hari-hariku...

Waslam.

No comments:

Post a Comment