Tuesday, June 21, 2011

Survey Camp 2011 Sesion5



Salam..
seminggu menyepi..dari 13hb -20hb aku menjalani survey camp 2011 bwah fakulti tok dpatkan kredit wajib tok sem3 sesi 10/11...memang terbaek..kem kali nie kat ramunia beach resort..cntik tmptnya n sunyi..sesuai tok privacy n wat kerja ukur...selama seminggu macam xcukup plak rasenya..belajar mengenai leveling,terabas,tekimetri dan setting out mmg sgt2 mencabar..sesi 5 aku sertai.. xsampai 15org dari batch aku join sesion ni n gurl plak tue semonya..byk kenalan baru..semua muda2..baya adik aku..ada yg panggil aku kak long or kak cik..sama la ngan member aku yg len..sonok sebab adik2 nih bek n menurut kata...huuhu...yg best hari ahad lepas ujian bertulis n dirikan alat,,kami bebas buat xtviti laen..ptg tue jalan pusing pantai..smpat singgah kdai mkcik ABC n tlg mkcik wat abc n burger pokcik mmg kelazz!!huuhu..miss nk mam abc n burger kat citu.. time tue ujan..after ujan benti kami lepak pantai..srg member tmbul idea nk men acar galah..ada yg panggil galah pnjang...so..mmg bes gile men kat tepi pantai..macam org xckup nafas berlari..tergolek brape kali kat pasir..balek umah xilang lagi sengal2nya..rindu gile nk men..last men masa knak remaja kot..brape thun da xmen kot..hahaha~ari last sementra tggu bas..berposing la bergmbo ngan kengkwn smpai nk muntah rasenye mek gambo..haha..terengat group aku..diorg terdiri dak terengganu..loghat mmg pekat..kdg aku lgsung xpaham pe yg diorg sampaikn..byk gak melongo..yg bestnya diorg ajor aku ckap ganu..byk gak perkataan aku belajar,mcm masuk kelas mmbaca..hahaha..
so..hari nie juz nak kongsi pengalaman aku seminggu nih..knagan yang xkan dilupakan..tidak lupa..sifu terbaek..mr.nizam...mengajar sgt telus dan btol2 memahami..tak lupa cik nuar,khairy n hairy..u all the best..insyaAllah..takkan aku lupa stp ajaran yg dicurah..kdg2 kesilapan mmg satu hafalan terbaek buat kita,,sebab dgn salah itu kita akn engat smpai bile2...aku xlupa brape kali aku ulang alik wat leveling,trabas n teki..plg mencabar tekimetri..org len dah wat setting out aku msih terkedek ciapkan tekimetri..huahua..pengajaran mematangkan aku..huhuuu..selamat malam semua...(^_^)
With our Great Sifu.. Mr Nizam...

coretan hari-hariku...


No comments:

Post a Comment