Tuesday, April 26, 2011

HUaaa....Buang Masa...



Salam....

Alhamdulillah,,selesai 2paper semalam sampai kering otak memikir jawapan...huahua~pagi semalam ketas eng.Math3...huaa~ckop2 masa aku jwab semua,,hampanya aku xtau yg paper math semalam kena jawab semua soalan n kes paper lepas jawab 5 dari 6..n leh plak kuar 5solan jek n jawab semua tiada pilihan..dengan aku xstudy satu topik..habes aku balun pelbagai cara nk complete jwapan tanpa kosong,,salah btol blakang kira janji Usaha yg Ntah pape..huaaa~ petang plak Highway Eng..dengan berkobar aku mengingatkan formula,,adoi,,,byk pulak soalan teori..dah la otak asyik engatkan kira-kira,,datang soalan teori berjela2...hancus..dengan gaya seorang Jurutera Cabok yg xberpengalaman aku menjawab Sesedap rasa..huahua~..ade yg aku bace..punya la payah nak engat..dengan komplikasi soalan xlengkap..menambah kecelaruan aku mengingat...Ahh..salahkan diri sendiri,,xhafal btol2 semalm..huaaaa~ mintak2 lepas la exam aku semalam..haha~klakonye..sebab aku dah xde idea nak pikir jawapan teori tue..aku pon dengan sempoi kuar 1/2jam awal...xmampu lagi aku nak merapu jawapan..cukup2lah kot...hehehe~ huaaa~yg seronoknye sekarang aku berehat sebelom paper seterusnya nextweek ari selasa..leh gyg2 kaki..cheewahhh..bertuah btol an..hehe~ahha..sempat2 gak aku tgk2 news terbaru..ashraf muslim tunang..Wah!!Grand sungguh,,dah boleh nikah terus cenggitu...bukan jelos sebab ashraf,,tapi jelos ngan production krew yg wat video tue nmpak cantik,,teringin nak blajor edit video camtue..my dreams to be Photoghaper dlm khayalan..huahua~ Ahha,,my febret novel..Ombak Rindu difilemkan ...xsabor nak tgk..huhu~bangga pon ade sebab penulis novel tue(Fauziah Ashari) org kg aku..huhu~tumpang sekampung jela tp xbrape rapat pon...hehe~ ahha..lagi wat aku terharu td mase amek adik aku balik skolah...masuk jek keta adik aku terus berkata"Farah...tadi kawan aku tgk kau mase amik aku die cakap..akak ko comel la Anis..."Hua~terdiam aku n terus xberhenti aku gelak....menambah perasan betol lah adik aku nie,,xpasal2 aku teriak sebentar n melayang duit aku belanja anis air sedap n grg pisang(padahal sendiri pon nak gak)...huahuahua~....Ok...hepi today coz xperlu fenin2 bace buku tp leh menyebok kat mukabuku(FB) n blogger.... hehe~ xde ape lagi perlu dibicarakan..nampaknya patik dah membuang masa..jom g kebun teman my beloved mum berkebun...yeaahaww!! salam ukhwah semua...(^_^)waslam...

coretan hari-hariku...

No comments:

Post a Comment