Sunday, January 16, 2011

Dalam Hati Ada Taman..



Salam..

Hari nie xde apa2 perubahan..teman adik ke BP Mall cari buku rujukan selepas xjumpe buku2 aku yang terdahulu...ishh..dah bape lame aku tggalkan skolah..ade la dalam 6tahun rasenye..kejap jek mase berlalu...tadi aku berborak dengan seorang adik yang aku kenali dulu,,die sangat peramah dan kami senang bersahabat,,ade saje benda yang diborakkan..sampai la kami berbahasa ...yang menambat hati ku,,bila kami berbalas satu kisah..bermula dari ..bagai isi dengan kuku..saya isi lembut,akak kuku keras..balasku,,akak keras tapi dalam hati ada taman,,dalam taman ade bunga,,dlam bunga ada kumbang,,balasnye,,kumbang sekarang banyak mati kak,,kena taun..haha~ haah,kumbang sekarang makin sikit,,klo idup pon kurang sifat,,sgt minoriti..sukar cri yg elok..kumbang silap percaturan,,silap memilih bunga,,percya kepada fitnah bunga an,bunga kan terlalu banyak,,bunga taik ayam lebih banyak dari mawar berduri..kalah pada godaan sedangkan mawar berduri lagi harum dari bunga taik aym..sayangnya mawar berduri mmg sukar dicari dan dijage,,yang kalah akan tersungkur,yang maju cabaran penuh liku..huhuuu~ segalanya membawa msg tersurat..paham2 jela...k la..aku baru lepas dapatkan fakta untuk ciapkan assignment jek td..terdetik nak mencoret sesuatu,,terhasillah nukilan Dalam Hati Ada Taman ..hehe..nite..wassalam..

coretan hari-hariku..(^_^)

No comments:

Post a Comment