Monday, November 28, 2011

Heading To Cambodia

Salam..

lagi dua hari aku akan berlepas ke kemboja..macam2 perasaan..1st time ke negara org..terengat kembali tahun lepas aku membatalkan niat ke indonesia atas pemergian arwah ayah..terengat kembali kata-kata mak ketika itu..belom rezeki kamu nk ke luar negara..mana tau satu hari nanti lebih jauh kamu pergi..benar kata mak...atas doanya..aku akan ke kemboja ..barang2 pon dah packing..aku pon xpasti masih ada lagi ke yang tertinggal...moga perjalanan aku selamat pergi dan balik..bagaimanapun aku miss 1 test..balik nanti akan retest..katanya makin susah bg yg retest..hendak2 takla begitu..huhuu...masa pon semakin hampir untuk sem nih..kerja mmg semakin banyak dan bertimpa..try tuk cool dan tak gelabah..selesai kerja satu persatu..mood kena selalu hepi..setiap masalah akan ada jalan penyelesaian..cuma jgn dikusutkan..hehe..bile terenagt dalam minggu yang sebok nih..sempat lagi aku ke pangkor minggu lepas..sabtu lepas ke pahang..itu atas kecemasan bukan dirancang..dan lagi 2ari aku ke kemboja..biler difikirkan balaik..kita merancang rapi perjalan hidup kita,namun diselitkan jua dugaan yang menuntut kita untuk tidak alpa dan masih dalam kesedaran diri..kadang2 kita tersalah langkah..langkah yg kita tidak sedar telah menjauhi Allah..dengan dugaan..kita kembali mengingatinya...semoga aku tidak alpa atas nikmatnya..diberikan aku kesempatan melihat anugerah ciptaan tuhan membuatkan aku bersyukur tidak terkira atas kurniaan-Nya..(^_^)

coretan hari-hariku..

1 comment:

  1. Assalam....niatkan berkelana di bumi Allah....melihat kebesaran ciptaanNya...jgn lupa bawak balik ole2 utk mak di kg...utk aye jga kalau terasa nak bersedekah...take care yourself over there....selamat pergi dan pulang...insyaALLAH...

    ReplyDelete