Thursday, November 10, 2011

Kelapangan



Salam..

seminggu cuti pertengahan semester berserta sambutan AidilAdha nih..kerja U langsung tak sentuh sampai hari nie..memang teruk..tapi itulah penangan dok umah..bagaikan kerja kat U tak boleh bawak balik rumah ,,bak kata pepatah,kerja pejabat jangan sampai dibawa ke rumah..hahaha~sabor...jelah.. antara masa2 lapang yang ada,sepenuhnya ku isi seperti tonton drama korea,,tangkap gambor2 menarik..segala haiwan peliharaan dan bukan peliharaan aku tangkap asalkan menarik..hehehe..pastu,,belajar masak2 dengan mak,,main permainan kanak2 dengan adik,,macam sahibba,chess, stick pe ntah, ngan blok kayu...dah macam budak2..seronok biler menang,,tak mahu mengalah biler kalah..hahah~...betul2 cuti ni aku manfaat habis2...pejam celik besok dah hari jumaat,,dapat aku bayangkan kerja melambak akan aku hadap naik cuti nih..terima sajelah...tengahari tadi,mak mintak bingkaikan gambo konvo adik..aku tiba terengat nak cari gambo konvo aku tangkap satu family..cari punya cari ,rupanya dalam laci bawah tv..paling mengejutkan laci tue dah mula dimasuki anai2,,,dah la banyak giler buku2 nota aku masa poliPD dalam tue..banyak juga dah hancur dimakan anai..bijak plak anai2 tue buat kerja tanpa pengetahuan orang..dia lalu belakang,,eh..ini kira macam gerobok la..laci macam kecik plak an..hehe...tengah pilih2 buku yang masih elok..tercuit plak tgk nota2 aku masa belajar diploma dulu.,,bukan main rajin buat nota..jauh beza dengan aku blaja kat U..patut result tak serupa..muahahaha~ sabo jela.. so..ini sahaja kisah aku hari nie..moga hari esok beri lebih keceriaan buatku..terengat adik aku bercerita padaku..nasib baik la ko kat umah dipanggil farah..ade jugak makne..gaknye kalo fatimah..jadik timah la,imah lah,,macam2 lah..hahah~ye tak ye kan??tapi kat U lagilah bermasalah..member2 dah lekat panggil aku mot..gelaran aku dari poliPD..tak len tak bukan datangnya nama tue dari rakan karibku yg dah lama sangat aku tak jumpe dan merinduinya,,aku panggil Dib..name dia Adilla Akma..sedap kan..tapi sebab dia ala2 adibah nor..semua org panggil kak Dib sebab dia pling tua kat kelas..cuma aku jek terbiasa panggil Dib..dah kamceng..huhuuu..sungguh Dib,,aku rindu saat kita gelak dan gosip2 ntah pape..huhuu..(^____^)

coretan hari-hariku..

No comments:

Post a Comment