Monday, November 21, 2011

Beach Camp 2011




salam

18hb hingga 20 hb nov haritu aku ikut trip beach camp 2011 kat pulau pangkor, ...wah!!!seronoknya..dah lama aku nak g pulau pangkor..peluang yang tak disiakan lepas kelas pantai n pelabuhan buat trip kem kat situ...bergerak malam sabtu..sesedar jek pagi tue dah sampai lumut..nek feri ke pangkor lebih kurang setengah jam sampai la pangkor...pastu terus nek van pink ke kem rimba ..jauh gak dari jeti..tp tempatnya memang cantik..lepas kg nipah..pangkor ni ala2 kg koboi..menarik gak..sesampai kem..terus bina khemah..pastu dengar taklimat dari Dr.Tan...pastu pancang pun dibina kat laut..seronok sebab kami bekerjasama menanam pancang..group aku amek ukuran shift pertama..so start dr 12.30 sampai 8.30 malam..sepanjang tue kami lepak tepi pantai jela..ramai jugak orang..mungkin sebab cuti sekolah dah mula start kan..lama gak berendam kat pantai..tak penah selama ni aku lepak kat pantai ..dekat 8jam tue..naseb bek la uzur..kalau x..berkali gak la nk tukar pakaian kan..amek ukur sekejap jek ..byk men air jek lebih..macam pergi percutiaan plak rasenya..lepas abes shift ,malam tue kami jalan kaki ke kg nipah..hidup lagi pekan nipah nih...banyak pengunjung..ala2 pekan koboi..tp kaki aku dah penat giler..plus penat jaga ukur n berenang sepanjang petang tadi..mata dah cukup berat...tapi gagahkan jugak la..bukan senang nk dapat peluang pergi sini lagi kan..huhu..nak simpan tenaga tok snorkeling esok..hehhe~esoknya pepagi lagi g snokeling ...dekat kul11 baru balek kem semula..lepas tue..xla terus g mandi..berendam la lagi kat tepi pantai lak kan..huhu...fuhh..memang2 puas la...dalam kul3 baru nek feri balik lumut...3tempat aku singgah beli cenderahati tok family n fren...pergh..memang menarik trip kali nih..macam mereleasekan tensen kerja yg melambak2 kat u rasenya..hehehe~4pagi sampai uthm..aku terus gerak balik kg....sesampai rumah..mak tak tido lagi rupanya tgh sedia juadah sahur tok adik aku..aku pon ape lagi..tumpang sekaki la..hehe~(^_^)

coretan hari-hariku...

No comments:

Post a Comment