Sunday, October 2, 2011

catitan



Salam..

rasanya tinggal lagi sebulan aku akan ke kemboja..mobiliti pelajar fkaas..aku akan berhari raya haji di sana..persiapan agak kelam kabut gak tok dptkan sponsor dan macam2 lagi..aku diuruskan dlm progam anak angkat disana..InsyaAllah seekor atau dua lembu akan dikorbankan..setakat nih masih mencari individu yang sudi menyrtai bahagian dalam korban ni..k..lagi satu..salah satu impian memang dah lama aku idamkan...sebuah kamera DSLR kini aku miliki..aku membeli Dslr d3100 nikon..mmg dah lame aim..hehe..akhirnya menjadi kenyataan...banyak lgi function aku xreti guna..byk gak tgk button yg masih keliru..tp slow2..huhuu..arini aku dirumah..baru jek balik dr meting kemboja..balik rumah kg sebab esok ade dated ngan my beloved mum..untungnya kelas malam sok..jadi,sempat la aku jdk driver mak..hehe~tiada tempat paling membahagiakan selain rumah tercinta tempat diri dilahirkan..hehe~k la..only this for today..nite..ilmu yg boleh kita kongsi hari ni..
"tidak menimpa seorang mukmin suatu penyakit yang berpanjangan,kepayahan,sebarang jenis kesakitan, dan kesedihan malahan kedukacitaan melainkan dihapuskan sebahagian dosa-dosanya"(riwayat al-Bukhari dan Muslim)....
(^_^)

coretan hari-hariku..

No comments:

Post a Comment