Sunday, October 30, 2011

merapu

Salam..

menjak2 nih..asyik ujan jek setiap petang..air parit depan umah pun dah mula penuh...takut2 lak banjir nanti..byk kije kene buat biler banjir nih..huhuu...aku sekarang kat opis kazenku..hari minggu pun dia kena g opis demi menyiapkan kejanya yang perlu disubmit esok sebab esok hari terakhir dia bekerja kat opis nih..sabo jela..dia memang komited bab kijer..aku salute ah..good workers..mesti bos dia akan rasa sedih hilang pekerja komited cam dia nih..tapi apa kan daya..dah dapat job yg lebih bek dan lebih rezekinya..takkan kazen aku nak tolak pulak kan..tahniah buat kazenku..aku tau dia tgh berusaha kumpol wet tok kawen nih..hehehe~ DO tHE bEST ye...(^_^).. aku menemaninya yang keseorangan kat opis nih..mmg bahye plak klo dia sorang2..dengan musim ujan camnih..org pon xdgr klo papehal jadik an...huhuu..so aku yang bosan takde kije nih pon menyibukkan diri menulis blog bg mengisi masa lapang..huahua~ k la..dah takde idea nak merapu..cau chin chow...~~,

coretan hari-hariku..

No comments:

Post a Comment