Friday, September 16, 2011

meniti waktu..



Salam..

Pelajar Tahun 4 Sarjana Muda Kejuruteraan Awam...maknenye sekarang aku berada di tahun akhir untuk degree aku..macam xsangka plak..pejam celik masa berlalu...dulu mula2 masuk bukan men seksanya nak abeskan degree..bila dah tahun akhir..blurr plak..so,,aku mula lah nk serabutkan pale dengan psm(projek sarjana muda)..masih belum mula lagi..sebab aku xtau nak buat ape..supervisor aku more pada building services dan aku plak sangat xberminat pada services..semua idea yang die macam angin lalu jek dipale otak aku..supervisor pon pasan riak wajah aku yang xberminat pada major tue..aku baru daftar major baru..aku pilih die sebab major nih nampak sangat mencabar..Kejuruteraan Pantai dan Pelabuhan...dibawah sumber air..moga aku berjaya menempuhinya..sekarang nih aku berada di PICC putrajaya menunggu adik aku dapatkan skrol diplomanya...tahniah adik konvo kat cini..memang menarik tempat nih..sangat cantik ,moden dan nice..memang sesuai nak mek gambo bebanyak nih..sementara menunggu die keluar dewan,ruang masa yang ada aku pon penuhkan la ruang blog aku nih..hehe~ sambil mendengar lagu korea yang more balada and melihat persekitaran putrajaya yang menyamankan..dari PICC kite boleh melihat keseluruhan putrajaya ..nice view..huhuu~(^__^).. k lah..dah takde idea nak coret lagi...ahha..aku gerak g KL semalam..,banyak plak saudara nak tumpangkan tempat tido..dari abang dan kakak sehingga makcik2 ku..semalam sempat beraya rumah makusu dan makcik KL..mah kak izah..dan tido di rumah abang farid...lepas konvo insyaAllah nak gerak ke rumah kak Odah..moga perjalanan dipermudahkan..

coretan hari-hariku..

No comments:

Post a Comment