Saturday, October 22, 2011

My cousin engaged Day~





Salam...

TAHNIAH!!! akhirnya fahimah@dora melangsungkan pertunangan pada 22oktober2011 ...kini rasminya sepupu rapatku menjadi tunangan orang...tahniah2..hehe~ aku jadik photographer merangkap membantu kerja2 dapur..dari bawah hingga keatas kehulu ke hilir..rasanya masih terngiang2 lagi panggilan makngah dan pakngahku meminta pertolongan.."farah...farah..farah" haha~bawak ke mimpi jadiknya.. memang penat tapi berbaloi segala yg dirancang berjalan lancar...DORA!!time aku nanti jgn lupe reply eh..hik3~ada masa lapang,aku nk buatkan video khas buat kazenku ini...cam tak caye plak dia dah bertunang..kawan sepermainan aku..rasa baru semalam kami bersekolah rendah..haha~wakeup timah..ur now 24 years old..mmg masa pantas berlalu..memang ceria sgat die smalm..mmg mcm2 posing dah aku tgkap..tetamu yg datang pon agak ramai...kata orang menjadi tunangan orang byk dugaan..syaitan akan ambil peluang macam2 untuk mengelakkan sebuah masjid terbina diantaranya dan bak kata org masa darah manis nih lah dugaan paling berat buat org yg berada dalam ikatan jodoh..huhu..wateva..hopefully my kazen memililki 100% kesabaran dan tetap dengan pendirian...jgn cepat marah2 n merajuk..hihii..be more matured k....comited with ur responsibility..hehe~ so..jgn lupa doakan aku plak..hik2..take care..wish u hepi eva after(^___^)

coretan hari-hariku..

No comments:

Post a Comment