Saturday, March 5, 2011

Febret Food



Salam...
Wah...Rindu kat rumah xpenah pudar tiap minggu,,cuma minggu nih lebih2 lagi coz mgkin aku demam selsama lepas kem aritu...bila sakit,,ingatan pada mak xterperi...rindunya kat mak...Alhamdulillah lepas test semalam aku terus pulang ke kampung..pg tadi ke pasar aku dengan rencana tersendiri...berhajat nak makan lauk kegemaran aku..Pais ikan Bakar..specel sikit buatan mak nih...mesti guna ikan kembung,,pastu kelapa parut digaul dengan sambal dan paling penting belimbing buluh..penaik selera..memang terangkat,,xdapat kat mana2..lauk banjar ke??aku pon xpasti...berusaha aku buat api tadi,,sampai abang aku pulang dari kije baru ikan sedia dibakar..hehe~ ahha..ade satu g lauk specel..sambal daging,,nie febret adik lelaki aku,,klo die tau mak masak lauk nih,,mesti die geram xdapat makan..sabo la adik belajar di perantauan yer..hehe~ k la..sekian sahaja kisahku hari ini,eh petang td teman adik ke Summit bli buku..sangat banyak buku yang dibeli,sampai senget bahu nak mengangkutnya..huhu~takpe dik,,ilmu itu berbaloi..Chaiok2!!(^_^)

Coretan hari-hariku...
waslam...

No comments:

Post a Comment