Tuesday, March 15, 2011

Kuat TiDo..



Salam..
Kuat Tido..itulah aku..tapi bukan tido kat umah..byk tido kat kelas...huaaa~teruknya....aku pon xtau,,apsal tiap kali kelas yg memerlukan halwa telinga jerk..mata aku semakin berbalam..suara lecture bagaikan membuai-buai aku ke alam mimpi..huaa..aku rase, paling lama aku boleh bertahan pon sejam kuliah..selebihnya ZzzZzz...kalau kira2 jek yg membantu aku terus bertahan untuk tidak ngantuk..huahua...payah2..memang payah..bila aku mengadu ngan mak..bebelan terus aku trima..tido lambatlah...xbersarapanlah n macam2lah..sengihan jela aku mampu membalasnya.. so..macamne nih..ade petua ker??xkan la nak guna sabun tahan ngantuk..kengkawan cakap kalau dah memang kuat tido,,pakai sabun tue bertan2 pon tetap tido..huahua...perli aku la tue...hehe~ Erm...xpe la..mungkin kelebihan aku kot,,mudah tido dimana2..kalau kat bas lagi la aku cepat tido..hua2..cuma klo aku tgk citer korea ker,,movie ker,,hindustan ker..komfem mata aku boleh tahan berjam2...muskil2..hehe...itulah kisah aku yang kuat Tido..haha...Tido kan Ibadah..ambik yang baik,,buang yg buruk,,,yg penting ati senang..haahaha..k itulah kisah aku hari ini...Selamat Malam Semua..mari Kita Tido untuk jantung yg Sihat..haha~(^_^)k waslam..

coretan hari-hariku...

No comments:

Post a Comment