Monday, February 13, 2012

suku abad



Salam..

Alhamdulillah sudah suku abad aku hidup di dunia yang sementara ini...terima kasihku yang tak terucap buat ibu yang kucintai melahirkan ku di dunia ini...mengajar aku kehidupan seorang manusia di bumi Allah..mengenal huruf, mengaji, bermaen ,belajar, berkerja, mendidik, dan macam2 aktiviti yang aku lakukan dengan nikmat Allah yang mewujudkan hambamu ini sempurna tubuh badan untuk mengecap nikmat duniaMu ini..doaku agar engkau selalu disampingku selalu ..limpahi kurniaanMu..berikan dugaan yang termampu untukku galasi..curahkan kasihmu atas hambaMu..jauhi aku dari bisikan syaitan laknatullah..kau berikan aku hidayah dan jgn kau palingkan agamaku ..moga aku tetap dengan imanku ,syahadahku dan matiku dalam islam... moga aku terus dapat melangkah menjalani kehidupan didunia ini hanya niat keranaMu ya Allah..(^_^) terima kasih mak dengan bubur kacang tadi..sedap!! u did with full of love just for me..i'm luv u very strong..hehe..thanks my beloved cousin for ur nice present..dah tua2 pon dpt adiah..very2 appreciated that!! terima kasih buat semua yang memberi ucapan hari lahir buatku untuk tahun ini..luv u all n hope everyone hepi eva after(^_______^)

coretan hari-hariku..

No comments:

Post a Comment