Thursday, December 29, 2011

touching scene



Salam..

Alhamdulillah...Selesai sudah Perbentangan PSM1 yg mendebarkan..berdebar sbab takut disoal sesuatu yg xmampu aku jwab, namun alangkah bahagianya..semua panel sangat prihatin dan memberi idea bernas tuk aku menjayakan PSM2 aku nanti...kelegaan yang xdapat digambarkan oleh kata-kata..hehe~ habes jek bentang balik kg..namun esoknya terpaksa ke UTHM semula..ada kijer yg xslesai lg..dan akhirnya esok pon aku terpksa ke UTHM lg..coz ade test yg masih xslesai..semua mengejut..sabo jela...minggu nih banyak tonton crite yg menyentuh ati..xsangka jiwa yg kental nih ,,cair gak bile tgk cite yg sentimental..start hari sabtu aritu aku tonton citer "we are family"..lama dah tak tgk hindustan..tgkap leleh gak tonton..bukan kisah cinta tp ikatan kekeluargaan yg utuh..mmg touching...crite kedua plak, tentang Dhia..episod last td..terengat ayat Dhia "Cinta tanpa restu, umpama jasad tak bernyawa"..sokong 100%....nice ending...jatuh gak airmata nih tgk last ending td..siap kena perli ngan family perasan aku kuar airmata..haha..takpela..mknanya aku menghayati.last skali crita 3idiot..nie crita kelakor tp story berkaitan dak eng. tu yg bertambah menarik..moral value, ..jgn letak apa2 tekanan dalam belajar atau kehidupan kita..belajar bukan berlumba mengejar kedudukan..tapi bina sesuatu yang kita mampu..apa yg penting semuanya kerana Allah..."All is Well".... k la..kena la sambong study cket..ni bukan berlumba mengejar sesuatu,tetapi berusaha mencapai sesuatu..hehe~(^_^)

coretan hari-hariku..

No comments:

Post a Comment