Sunday, December 25, 2011

Janji ditagih


Salam

Akhirnya menuju ke akhir sem jugak aku,,sok start study week yg xserupa study week.. presentation psm selasa ni n rabu present foundation yg tak berkesempatan jumaat ritu..sabo jela.. design pon xciap g..tapi lagak sempoi n takde kesulitan tetap dipamerkan,,chewah!! suke suki aku jerk an...heheee...


Pagi sabtu baru balik kg..sesampai umah..ank buah dah menunggu penuh minat..tak lain tak bukan menagih janji aku nak bawak diorang mandi manda kat wetworld BP..haha..kalau engat balik,,serupa masa aku kecik2 dulu menagih dibawakkan ke zoo melaka...tak puas ati sebab aku ditinggalkan pergi masa aku g tuisyen UPSR..arwah ayah janji nak bawak dan aku merajuk dan menuntut janji tue tiap tahun dan akhirnya masa form4 baru tercapai hasrat tu..memang aku xlupa..huhuu.
Walau kije masih melambak,demi tak mengecewakan anak buah aku,,ahad dengan cuaca ala2 mendung tp panas,, aku pon bawak la bebudak nih g mandi kat wetworld..maklumlah cuti sekolah plus cristmas plak arini..so memang penuh la pengunjung..bukan men seronok ank buah aku mandi,,excited yang amat terserlah..sebelum balik siap mintak aku bawak diorang lagi tahun depan..tak brani dah nk janji..karang xsempat nak bawak mahu ditagih sampai ke tua..hahaha~

Tapi aku sempat cabar la..kalau dapat no1 kat kelas akan dipertimbangkan..boleh plak ank buah aku tawar menawar,,"kalau no 10 dalam kelas boleh tak Mak Uda,,No1 susah sangat lah"..haha~" No Way Sayang..It War..So u must Fight It"hehe~ balik2 mak tegur muka aku memerah macam udang kena bakor...itulah kebiasaannya..so...saborr jelah..hehe~ itu saje pengalamanku hari ini..eratkan silaturrahim jauhi perbalahan...idup ceria hati gumbira..hehe~ hepi eva after(^_^)

hari-hariku...

No comments:

Post a Comment