Monday, February 14, 2011

Kelahiran..



13 februari 2011:hari kelahiranku yg ke 24..pertamanya aku menelefon ibuku ,mengucapkan terima kasih kerana melahirkan aku ke dunia ini..usia ku semakin singkat di dunia ini,,moga aku terus beriltizam,tetap pada agamaku,, utuh dengan imanku dan bersyukur atas segala nikmaat dan dugaan yg dikurniakan ke atasku..
14 februari 2011: hari ini aku menghadapi test math 3,,Alhamdulillah, berkat doa ibu,,yg sukar terasa mudah..terima kasih mak..ujian selasai hampir 6.45pm..selesai test terus ke BP untuk makan malam..singgah ke masjid dahulu untuk menunaikan solat maghrib,,sangat ramai orang hari ini,,Alhamdulillah masih bernyawa lagi diriku menyambut Maulidur Rasul..sayangnya aku uzur ,tidak dapat turut serta dgn kengkawan berjemaah solat di masjid.
15 februari 2011: Hari ini..hari kelahiran Ayah...namun ayah sudah tiada lagi disisi, meninggalkan dunia menghadap ilahi..rinduku padanya xkan penah luput di hati ini,,ketikaku didalam kereta melihat orang ke masjid,ramai golongan tua seusia arwah ayah,,kiranya ayah masih hidup,pasti dia sudah ke masjid bersama menyambut Maulidur Rasul..hatiku sangat sayu,,tetapkanlah hati ini ya Allah..moga aku tetap dengan ingatanku padaMu...pada Rasulmu,,pada ibubapaku..Sahabatku...saudara seislamku..dan sesiapa yang mengingatiku..moga semuanya dalam redhaMu..Amin..

coretan hari-hariku..

No comments:

Post a Comment