Monday, July 26, 2010

Diriku Hanya Untukmu...



Salam...
herm...xtau nak crite ape pon sebenarnye..cume aku rase macam kekurangan sesuatu...hidupku rase suram..seakan tidak terisi apa2...rase sunyi..mood seorang wanita nie mmg berubah2 ker..aku sendiri xpaham ngan diri aku sendiri..kadang2 rase gumbira,kadang2 sedih..jiwa bercelaru..niat bertingkah..hati terdusta oleh diriku sendiri..aku seakan inginkan sesuatu,namun xberdaya untuk diluah..hati bagaikan diamuk resah..ketenangan dicapai bila diriku dekat padamu Ya Allah..ko bantulah aku,beriku petunjuk,apakah sebenarnya yang berlaku dibenak atiku ini ya Allah..ape yang kuharapkan,,apakah yang masih ku angankan..andai bukan kini ku capai,,kau berilah aku kekuatan untuk bersabar,,kekuatan untuk ku berusaha,kekuatan untukku berserah..dan segala perkara yang membawa ketenangan jiwaku ini ya Allah..berilah aku kesempatan dalam menggapai nikmat yang kau curahkan ya Allah...sesungguhnya aku hambamu yang alpa dari nikmat dunia,,jgn kau tarik nikmat syurga ku nanti ya Allah..aku lemah..lemah tanpa hidayahmu,,jangan kau lupakan aku,,sentiasalah disisiku,,perhatikanku,,ingatiku,,ujilah diriku dengan sedayaku..hidupkan kembali keceriaan diriku..sempena syaban yang mulia ini...ko jagalah penglihatan ku sekian tahun ini..pupukkanlah aku dengan kesabaran berpanjangan..aku tahu hanya kau tempat ku mengadu dan berteduh...amin...waslam...

No comments:

Post a Comment