Tuesday, August 10, 2010

Salam Ramadhan



salam..
lama dah xmenulis blog rasenye..rindunya pd blog nih..same rindu pada kg halaman..macam dah lame xblik..masih bernyawa aku nie menyambut ramadhan esok hari..insyaallah..syukur padamu ya Allah..tp hati resah memikirkan ayah yg masih lg tidak sihat..semakin berpanjangan..riso sgt2...aku bermohon padamu yaAllah..kau ringankan lah kesakitan yg ayahku alami,, sanggup aku memikulnya dari melihatnya menangung kesakitan seorg diri,, sembuhkan la penyakit yg dialaminya..kau tenangkan lah atinya,jiwanya..kau berilah kekuatan dan semangat buatnya..dialah ayahku,yg membesarkan aku, yang memeliharaku menjadi seorang anak yang patuh pada suruhanmu ya Allah..kau jauhilah ia dari sebarang kesulitan ya Allah..sesungguhnya aku tidak sanggup melihatnya terbeban ya Allah..andai kau ingin memberinya ujian,,berilah padaku..biar aku menanggungnya ya Allah..sesungguhnya tiada tempat aku memohon ampunan dan hidayah kecuali padamu Ya Allah..terimalah taubatku,,kau bantuilah aku..dengarlah ratapan hambamu ini..aku masih ingin berbakti pada kedua orang tuaku ya Allah..merekalah tempatku berlindung dan memohon kasih sayang selepas mu ya Allah..Sesungguhnya kau maha mendengar lagi maha mengasihani..amin...

1 comment:

  1. salam..
    terima kasih..saya sgt menghargainya,namun saya masih xlayak lg..byk lg kekurangan diri ini..benar saya cintakan kedua org tua saya,,namun byk juga kesilapan yg sya lakukan pada mereka..sungguh sya tidak sanggup kehilangan mereka..ape pon, sgt berterima kasih atas iringan doa buat keluarga sya..;)

    ReplyDelete