Monday, July 5, 2010

Pembantu MHS

salam..
27Jun-10julai..kampus induk UTHM
selama 2mggu di kampus mengikuti program MHS2010...jdk pmbntu tugas2 khas dlm unit publisiti..mgkin xseberat bhgian yg lain macam teknikal n penyelarasan program..pnt gak berdiri lame jge dewan...dkat 2 ribu lebih pelajar masuk sem nie...pelbagai ragam n rupa..ade yg da berusia n sebaya adik pon ade...tgk keletihan diowang serupa mase aku MHS tahun lepas..nk tgur sgt pon kesian jugak sebab ak pon penah alaminya..huaa..tapi mmg itulah cabaran dlm MHS..nk taknak kena trima..tujuan hanya untuk menanamkan semangat cintakan uthm dan negara,,biar kita lebih berdisplin n mengenali bagaimana uthm ni,,tp mhs nie xla seteruk mase aku di PoliPD dulu,,rasenye itu lagi truk dri dak baru di uthm..semggu nie harap diowang byk sabar n anggap ini satu pengalaman yg menyeronokkan..pasti penat tue berkurangan..semangat!! abes jerk MHS aku pon da mula la nek tahun 3 di uthm...maknenye lg dua thun kat cini..nmpak lama tp sekejap jerk klo kita da mula blajo..eh..terlupa satu plak..3julai aku baru dapat ank buah lelaki yg comel.yg sedihnya aku masih xdapat nk jenguk atas tugas yg masih lg dlm tggjwab nih..xpe la..cuti 2ari sebelum nek sem insyaAllah aku berpeluang tgk baby..ape gaknye nama yg abg andan nk bg an...1st time abg dpt baby boy..slalu gurl..pasni msti kne buli ngan kakak2nye..hehe~k tu jelah coretan hari nie..daaa~ waslam

No comments:

Post a Comment