Sunday, July 11, 2010

Semestar Bermula...

salam..
esok pg bermulalah semestar baru untuk tahun kedua aku di uthm...berat ati nak balik..bapak jatuh sakit..mase aku 2mggu MHS rupenye 2kali bapak demam..aku balik rumah baru crite,,mase kat u,,mak xcrite pon...sedihnye..aku baru balik semalam bapak nmpak sihat jek..bila nk lek esok..demam die dtg balik..ajak g klinik xmahu..masa urut kepala bapak arini..rasa sayu pulak ati nih..bapak nmpak krus sekarang..mmg bapak kurus orgnye tp semakin krus..mase aku sibok MHS mak ckap bapak xmakn 3 ari..semo dimuntahkan..bdn lemah sgt..depan mereka aku nmpak keras ati..aku pesan kat bapak jgn la mkn ubat2 farmasi,,klo xsihat g klinik..ubat klinik da abes soh g lg abah xnak jugak..aduh..degil same mcm aku nih...aku sayangkan bapak..xseronok xdpt gado ngan bapak..senyap jek..sebab kurang sihat....ikutkan ati nak je aku ulang alik umah..tp mak xbg plak...hermm...esok aku kne semangat nak tempoh semester baru..demi bapak tercinta..anak bapak akan buktikan pengorbanan bapak xkan sia2...farah akan buat bapak bangga ..go!go! Fighting!!! mak n bapak jage diri leklok..luv u very strong..muahhh~
waslam...

No comments:

Post a Comment