Sunday, May 16, 2010

17hb...perjalananku

...nak cerita ape yerk...
dah seminggu aku dok mah akak aku..bosan gak..ari2 tgk tv,on9 n tido..nk msak bukan ade yg nk mkn,,aku sowang gak..amek akak msti trus singgah kdai makan..erm maybe pnat lek kijer,,ekutkan jerk..bdak2 pon lek saeng maknye..eh lupe..selamat hari guru buat kaklong tersayang..ur the great teacher..hehe~ok,,aku rase berat badan pon mcam da nek.. kijer kurang makan byk..hahaha~ wateva lah...just bosan2..sajer pnuh2kan blog nih..semalam abes bace nvel PAM(pergilah air mata)..agak menarik coz sehari aku da bleh abes bace..jln crite ala2 fauziah ashari n damya hanna..tp ok la coz aku mmg suke nvel yg santai n xmembertkan kelape nk pham...kisah ala angan2 mat jenin,,tp watak dlam nvel tue macam idup jerk,,xmustahil pon ade manusia yg berpenrangai camtu coz aku pon da jumpe pelbagai ragam mnusia,,diri aku sendri pon kadang2 aku xleh nk jangka..mungkin akal yg 1 n nfsu yg 9 membuatkan kita boleh jdk bukan diri kite sendri biler xleh nak mengawalnye...just jgn bandingkan dri ngan orang len,,xperlu menilai keburukan owg coz kita lom tentu dapt menilai diri kita sendiri..wallahhualam...

1 comment: