Saturday, April 24, 2010

RINTIHAN



salam...

hatiku kurang tenteram..jiwaku bercelaru..ati berbelah bahagi..benar kata tuhan...ade satu benda dlam diri kita boleh mengubah segala pndirian sesorang,,iaitu hati...hati yg mudah rapuh,goyah..namun ati yg membntu kita kuat,berani n kental menghadapi segalanye,,ati yg menhidupkan perasaan dan jiwa,,ati yg pengaruh kita..klo ati melayan nfsu,,jatuh la kita n klo hati mengekut iman,,terbimbing lah kita,,aku hambamu yg lemah ya Allah..ak xlyak masuk syurgamu,,namun aku xsanggup msuk ke neraka mu,,lindungilah aku,,dari hasutan syaitan yg berebut2 ingin menakluki jiwa n hatiku ini ya Allah..aku cintakan mu ya Allah,,diri ini ingin dikasihi,,dicintai,,di sayangi dan bahagiaku hanya dengan izinmu ya Allah...

p/s:Bantu aku mencari cinta yg hakiki dan diredhai~~

No comments:

Post a Comment