Saturday, August 25, 2012

Aidilfitri 2012

Salam

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2012... walaupon sudah lewat seminggu bagiku mengucapkan.. diharap segala coretan yg mampu membuatkan sesiapa tergores mahupun terasa..ampun maaf dari saya sepenuh hati dan jiwa.. harapan di bulan mulia nie..saling bermaafan la kita.(^_^).. seminggu bercuti dihari raya..penuh dengan pelbagai aktiviti dan kemeriahan yang dapat dilupakan.. tahun nie aku  xbyk beraya sangat..banyak bantu mak dirumah..namun hari-hari terakhir raya bermula raya keempat, barulah aku stat beraya,,itupon bersama mak.. bila kira2.. ada 11buah rumah jugak dah aku kunjungi dalam masa 2hari.. lepak tapi berbaloi..masih ramai ingatkan aku ank bongsu mak..tu pon sebab adik xekut..nak spm..study la kononnye..hehe~ terengat gelagat anak buah yang beria mintak bermandi manda di desaru..banyak kali jugak aku ke kota tinggi melawat saudara belah mak tapi tak penah singgah ke desaru,,akhirnya atas permintaan anak kaklong..dapatlah jejak kaki ke pantai desaru..mujur baru lepas hujan..so,, keadaan pantai sangat cerah dan air sangat bersih dan biru menyilau..

aku tidak membawa pakaian mandi,,hanya melayan anak buah bermandi manda melepaskan keseronokan bermain rasanya..huhuu.. pejam celik..tinggal esok hari terakhir bercuti sebelum masuk kerja semula..punya malas rasa hati..memikirkan kerja ku yang yg semakin mencabar nih..huhuu..takut dalam berkehendak..haha..camne tue..macam2 lah an..hehe~

coretan hari-hariku..
25 ogos 10.10pm

No comments:

Post a Comment