Sunday, October 24, 2010

Isi Hatiku....



salam...
lama sudah aku tak coretkan hari-hariku di blog,,, erm...ujian Allah ada dimana sahaja,, kini hatiku diuji,,bukan mudah menjaga ati seseorang,bukan mudah menetapkan pendirian,,bukan mudah menguatkan semangat,,hanya padaNya Ya Rabb mampu membantuku,,,aku pon kadang tidak setia padaNya,,Ya Allah,,kau mengingatiku,,kau engatkan ku agar jgn mencintai manusia lebih dari mencintaiMu,,aku terkadang silap langkah,,,atiku sedih kerana khilaf dengan segala nikmatmu,,aku pincang mentaatimu,,aku xlayak masuk syurgaMu,,namun tidak pula aku sanggup masuk ke NerakaMu Ya Allah,,kau pimpinkanlah aku,,jauhiku dari hasutan Iblis yang sentiasa mahu menyesatkan kaum Adam Ya Allah,,Tiada Tempat aku memohon kasih dan perlindungan,,hanyalah PadaMu,,kau lindungilah IbuBapa Ku,,kau kasihanilah mereka spt mana mereka menyanyangiku sejak kecil,,kau bantulah sahabat2ku menempuh kehidupan dunia,,berilah mereka kejayaan dunia dan akhirat,,sesungguhnya aku hambaMu yang lemah dan meminta pertolongan..Amin...

No comments:

Post a Comment