Thursday, September 2, 2010

Pahala


Salam...
Alhamdulillah..akhirnya aku bercuti selama 2minggu sempena aidilfitri...seminggu sebelum berhari raya pasti sibok..mak da merancang tok buat pelbagai kueh raya..bersedia la nampaknya..tadi aku dapat satu benda baru dari emak..emak bertanya..benda ape yang kita pandang akan memberi pahala..aku terdiam..lalu jawab emak..Pertama..pandanglah ibumu..aku terus memandang mak tanpa jemu..pahala..hehe~lepas tue emak sambung lagi..kedua..pandanglah kaabah..mungkin kita xmampu kesana,,kita pndang kat kaca tv pon kire pahala bilamane kite memandangnye..semakin tertarik aku mendengar crite emak,,yang ketiga..Al-Quran..kita xmembacanya namun pandang je dah memberi pahala..kata mak..sonok dengar mak crite,,tercuit atiku nak mencoretkan dlm blog..biar aku engat...sungguh..aku amat bersyukur memiliki seorang ibu sehebat emak...sangat sabar dan tidak pernah menunjukkan kemurungan diwajahnye..luv u mum so strong....muahhh~


waslam....

No comments:

Post a Comment