Friday, June 25, 2010

HIDRAS



Salam..
22-24jun 2010-library UTHM
selama 3 hari berkg di U..urusetia progam HIDRAS(persidangan hidrologi & alam sekitar)..
bertungkus lumus membantu,,bukan kijer protokol shaja kne buat..angkat2 n menyusun pentas n tempat jamuan..1st dpat masuk tingkat5 library Uthm..kwasan larangan pelajar coz bkal tmpat NC dan pntdbiran..tp disebabkan kne uruskan tmpat mkn VIP ngan Press conference VVIP..dpt la msuk...mase mngemas balik barang2 plg pnt,,coz nk susun masuk dlm lori...seb bek ade ajk lelaki,,klo x mmg pengsan diwatnye..tp pngalaman yg seronok..tgk student PHD bentangkan projek mereka kpd pengarah2 JPS slurh ngeri,,,klo berminat,,thesis diowang akn dipilih..smart semua berbaju korporat...klako tgk PR sntiasa ikut kmane jek bos die pegi..kelam kbut pon ade..aku pon xdpt beza mne dato' mane datin,,semo aku blun Tuan n Puan..aku sndri sesat dlm library bru..biler ditnye tempt pelik..konfius gak nk guide..huhu..sabo jela..tp library bru nie ckup luas..mmg sronok blajo nih..mgkin lpas nie,,library akan jd umah kdua aku biler nek sem pasnie..insyaAllah..Ya Allah,tingkatkan semangat hambamu ini..moga ilmu ditimba bermanfaat untuk kehidupan dunia juga akhirat kelak..pada dirimu aku berserah dan memohon petunjuk..amin...

No comments:

Post a Comment